Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tataracek ne!!! Kamarádi ano!!! Pomalu se to blíží. :-)

0 0
možnosti
Foto

tatarák si odpustím, kamarády neee!

0 0
možnosti
Foto

Pojď si proň, ty tasemnice,

pojď, vem si ho, zlostníka!“

A hle, tu kdos u hospody

dvéře zlehka odmyká. :-)

2 0
možnosti
Foto

no jasně a pivo do skla němu:-)

0 0
možnosti
Foto

to se nedá popřít! K tataráku DYCKY PIVO!;-)

0 0
možnosti
Foto

Tatarák si rozhodně nedám, ale posezení s kamarády mi zoufale chybí.;-(

1 0
možnosti
Foto

Teď ještě abych sháněla hospodu, kde dělají tatarák.;-D

1 0
možnosti
Foto

no, já si tatarák taky odpustím ;-)

1 0
možnosti
JS

Článek za týden, to se ještě dá. Katastrofa by byla článek každý den jen proto, aby článek byl.

0 0
možnosti
MV

taky mi chybi, ale dal jsem na radu matky a koupil ho v Lidlu - doporucuju!

0 0
možnosti
Foto

to není ono, já k tomu potřebuju kamarády

1 0
možnosti
Foto

Zuzanko, to slovo ta.......e mě děsí, tatarák bych si také nedala. (I když jsem zrovna nedávno jedla guláš z divočáka - a byl dobrý). A to maso z něho bylo prý hygienicky prověřené... :-P

0 0
možnosti
Foto

guláš z divočáka je velká dobrota, taky kančí svíčková a vůbec - kančí maso je nejvíc :-)

0 0
možnosti
Foto

Všechno zase bude fajn, uvidíš;-)R^

1 0
možnosti
Foto

to je správnej pohled, Jitko ;-)R^

0 0
možnosti
IL

Tatarak nejim, neuvarene maso me desi. Ale jinak> dobrou chut.

R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

mě neděsí, ale zase ho tak často nevyhledávám a dík za třiR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,65
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik