Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zajímavá informace a samozřejmě krásné fotografie R^

0 0
možnosti
Foto

jo... to jsem byla malinko mladší ;-)

0 0
možnosti

Tyjo, to jsem vůbec netušila, děkuji, Zuzi. A krásný fotečkyV

0 0
možnosti
Foto

Tak tuhle story slyším poprvé, asi tu žloutenku u nás nikdo neměl.:-)

1 0
možnosti

Krásný fotky... Já si na tu žloutenku nepamatuju asi proto, že jí nikdo z nás nechytil, byl to predposledni rok urputného budování domku :-)

Tvojí bezva rodiče, já vím...

1 0
možnosti
Foto

nepamatuješ, protože se o tom nepsalo. Ale 40 tisíc nakažených, to není málo...

0 0
možnosti
Foto

Vzpomínám si, že v roce 1979 bylo hodně žloutenky! Ale o tři čtyři rok dříve proběhla tato nemoc i v naší školní třídě. Dva žáci zůstali doma v karanténě. Pamatuji si, jak jsme měli ve třídě lavor s dezinfekcí a v něm si všichni povinně myli ruce. Samozřejmě to pro nás puberťáky byla ohromná sranda, jako všechno tehdy. Nevím, jestli si dnešní děcka dělají srandu například z těch roušek; to jsem si jen vzpomněla, kolik veselí jsme zažili, když jsme si v hodinách civilní obrany měřili obličeje a zkoušeli plynové masky. Tehdy hodně smíchu, ale dnes je to spíše k breku, protože kdyby k něčemu přišlo, k chemickému či biologickému útoku, jsme všichni vyřízení - to korona je proti takové hrozbě úplné nic. Omlouvám se za odbočení.

0 0
možnosti
Foto

Žloutenka holt měla smůlu, neměla ten dnešní marketing.

Ale, teď vážně, matně si pamatuju, že veřejně mluvit o nějaké epidemii byl tehdy málem protistátní zločin. Tobě karmaR^:-)

2 0
možnosti

Ještě že jsem nikdy nejedla ovocné nanuky ... a raději ani nezačnu. ;-D

1 0
možnosti
Foto

asi už mají exkrementy rezistentní na pasterizaci8-o

0 0
možnosti
Foto

Jj, tu jahodovou epidemii pamatuju. V Praze to řešil kdekdo.

Ale menší lokální epidemie žloutenky typu A v té době bývaly běžné.

0 0
možnosti
Foto

výrazně si mi rozšířila obzory, pač ten žloutenkový příběh neznám. By mě teda zajímalo, když jsem měl žloutenku s celou třídou cca v roce 1965, jestli jsme byli čuňata nebo spřátelení soudruzi taky někde něco revolučně hnojili. O salmonele na vojně ani nemluvě:-)

1 0
možnosti
Foto

no jak píšu, moc se o tom tehdy nesmělo psát, ani mluvit, kdyby táta neměl z oddělení udělaný infekční, taky bych si to nevybavila. Na žloutenku se sice asi neumíralo, ale následky byly buď dlouhodobě, nebo celoživotní

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik