Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nevidět s brýlema či bez brýlí, toť otázka. Mrkev je sice zdravá, ale nutela a víno určitě taky (já ujíždím na burákovém másle - počet kalorií naštěstí bez brýlí nepřečtu!). Zuzko, drž se... A vy ostatní také.R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

vidíš, nojo! Ani já nepřečtu počet kalorií! DYCKY BEZ BREJLÍ!;-D

1 0
možnosti

S tím vínem je to báječnej nápad, stejně jako Vaše blogy;-D

0 0
možnosti
Foto

děkuju za krásnou pochvalu:-)

0 0
možnosti
Foto

ono taky záleží na objemu nákupu, někteří třeba musí na nákup zajet ET;-)

0 0
možnosti
Foto

Má to velkou výhodu. Když zapomenete koupit mrkev, nebude na Vás za to nikdo strouhat mrkvičku a dokonce ani obracet oči v sloup.

Nutela a merlot je skvělá volba, zcela určitě to zvyšuje imunitu. Každý by to měl užívat, než vleze do diskusí na iDNES ;-D

1 0
možnosti
Foto

No, kdybych si měl vybrat, tak jistě nutela a merlot. Mrkve a jablek mám už plný zuby. R^

1 0
možnosti
Foto

R^Seš dobrá, já bych bez brejlí ani nedošla do obchodu.;-D

1 0
možnosti

Zuzko, bez těch brýlí, vám nějak nefunguje zdravé uvažování... abyste náhodou

domů nedovalila chlapa... Pozor ... budou zase problémy ... ;-)

( Neberte mě vážně... ve vašem věku, můžete i lehkovážně ... ) ;-D

0 0
možnosti
Foto

do podnájmu nikdy! Až budu ve svým, tak na návštěvu jo, ale jinak budu ve střehu;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS