Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tramvajema jezdím taky ráda, ani nevím, jestli jsem šotouš, či co.;-)

0 0
možnosti
Foto

jestli seš ověšená foťákama a vybíháš na každé stanici, abys fotila tramvaje, autobusy, vlaky, tak potom rozhodně seš šotouš ;-)

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, zajímavé! R^ Znalostmi v tomto oboru jsem neposkvrněna, tak děkuji za moc pěkné částečné znečistění.;-)

0 0
možnosti
Foto

stačí říct, Zdeni, a znečistím tě i v jiných oblastech ;-)

0 0
možnosti
Foto

Pamatuji, jezdila po Ostravě a ty tři sedadla vzadu bývala naše.....R^

Blbý je, že já pamatuji i ty dřevěný tramvaje, co u nás jezdily s otevřenou plošinou.

1 0
možnosti
Foto

se nedivím, to zadní sedadlo je nejlepší ;-)

1 0
možnosti

A toho ses, milá Zuzko,

nikdy nenadála,

když migrantkou ses stala,

že by sis tak z ničeho nic,

zašotoušovalaV

Příjemné šoutoušení vinšujeme R^

0 0
možnosti
Foto

Čekala jsem vlaky, ale dobrý.;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Moc hezké povídání, děkuji. 

0 0
možnosti

Já znám výraz soutousek jako označení takového budizknicemu. A vida... další význam. Děkuju

0 0
možnosti
Foto

já jsem ten výraz neznala, takže to pro mě byl objev

0 0
možnosti

V Brne jezdi tech typu tramvaji mnohem vic. V jedno obdobi jsem jich napocital 33, ale laik to na prvni pohled moc nepozna.

Nezajimam se o to tak moc jako Vas Honza, ale zato se zabyvam celou MHD. :-). A na te velke odstavne plose v Hostivari jsem se i projekcne podilel. ;-)

0 0
možnosti
Foto

hezky jste se tam podílel, je to tam pro tramvaje ideální:-)

0 0
možnosti
Foto

Jo, jsou různé druhy. I v ulicích.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,28
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik