Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Ty holt umíš žít! Ať tě to ba celej tenhle rok!

0 0
možnosti
Foto

Marku ty taky žiješ na plný pecky přece žejo

0 0
možnosti

V TT jsem nikdy nebyla - a po Vašem fotoblogu Zuzanko vážně lituji. Jsem moc ráda, že jste si to užila. Stále platí, že konec něčeho znamená současně nový začátek.:-) Tak šťastný a nový rok 2020R^.

0 0
možnosti
Foto

Dano, stačí nasednout do vlaku a za chvíli jste v TT:-)

0 0
možnosti
PK

A co slavné "kúpalisko Zelená žaba" ?

0 0
možnosti
Foto

jo, šla jsem kolem, ale měli zatvorené:-)

0 0
možnosti
Foto

Staré je pryč a nové už před sebou skoro hmatáš... Bude to dobrý rok :-)

0 0
možnosti
Foto

Jen užívej, zasloužíš si to.:-)V

0 0
možnosti
Foto

R^ Udělat čáru za minulým a s odvahou, která Ti, Zuzko, nechybí, vpřed do nového roku. :-)

0 0
možnosti
Foto

kráčím rázně...jen někdy se mi malinko sevře srdce

0 0
možnosti
Foto

Bude lepší, Zuzko......VR^

0 0
možnosti
ND

Ano, tak to má být, šup do světa. Super fotky.

0 0
možnosti
Foto

asi to bude moje častá kratochvíle, vyrážet do světa

1 0
možnosti
Foto

R^ Pěkný fotoblog a fotografický cestopis

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik