Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Držím palce Zuzanko a do nového roku i života vyšlápněte tou správnou nohouR^. Zdravím.

0 0
možnosti
VN

Jám mám radost, že jste nepřišla o to zpívání ... o tom nás budete doufám dále zpravovat ... ;-) ...

1 0
možnosti
Foto

no to by mi nikdo nevzal!

0 0
možnosti
KT

V jednom dávném vztahu jsem si zažila svoje. Asi ne tak drsně, ale ztrácely se mi peníze, věci, partner dělal dluhy u mých kamarádů, lži byly na denním pořádku. Stálo to hodně peněz a dost nervů. Nějakou dobu jsem to omlouvala, nějakou dobu jsem to ještě snášela a pak...něco křehkého se ve mně zlomilo... Skončilo to během hodinky, měla jsem ale obrovskou výhodu, dotyčného jsem vyhodila, bydlel totiž u mě.

Tak držím palce v novém životě.

3 0
možnosti
Foto

to je lepší varianta...já jsem půl svého domu napsala na pana ex...

0 0
možnosti
Foto

R^Paranormální schopnosti nebo jsi prostě jen otevřela téma, o kterém se lidi bavit nechtějí, stydí, bojí...?

0 0
možnosti
Foto

jasněže jsem to myslela v nadsázce :-)

1 0
možnosti
IL

I49v12a37n95a 43L39a32n37c13e

11. 11. 2019 12:59

Mejte se krasne!!!!!!R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

R^VR^ Držím pěsti i palečky. Bude dobře. Taky moc, moc fandím ohledně té nové práce

1 0
možnosti
Foto

já pracuju ráda a na tu novou práci se moooc těším:-)

1 0
možnosti
ZS

Tak ať už chodíte jen po slunečné straně ulice R^

0 0
možnosti
Foto

no, on stín taky není špatnej:-)

0 0
možnosti
Foto

Vidím to zcela jasně...už bude líp! Moc ti to přeju;-)R^

0 0
možnosti
Foto

John Lennon: "Otoč svou tvář ke slunci a tvůj stín bude za tvými zády". R^V

4 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik