Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D13a74v82i81d 52V68l24k

26. 9. 2019 14:37

Zuzko, já nevím, co se ti stalo, ale moc Ti přeju ať v sobě najdeš sílu začít znovu a věřím, že možná potkáš v životě i něco, nebo někoho zajímavého, koho bys jinak nepotkala. A víš někdy je prásknout za sebou dveřmi to nejlepší, co může člověk udělat, budu na Tebe myslet:-)V

0 0
možnosti
JV

Před, dnes už mnoha, lety jsem udělala něco podobného; zpočátku to bylo dost těžké, ale nikdy jsem nelitovala. Přeji hodně štěstí!R^

0 0
možnosti
Foto

Tak nějak Ti posílám na dálku karmu jak za článek, tak i pro další dny a týdny. V

0 0
možnosti
Foto

Tome, i na dálku to potěšíV

0 0
možnosti
Foto

Zuzanko, teď už bude všechno jen dobré, protože to tak být musí, prostě nic jiného nepřichází v úvahu!!! Teď se hlavně věnuj všemu, co Tě těší, baví a přináší úlevu. Pak půjde vše snáz. Držím palce, pěsti a možná na těle ještě nějaký výběžek k držení najdu. R^V

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, budu se věnovat, to slibuju!V

0 0
možnosti
Foto

Držím moc palce, mám to tak nějak podobně, takže tuším, jaký to je.R^V:-)

0 0
možnosti
Foto

Pavlo, tak jestli jo, tak honem uteč!

0 0
možnosti
Foto

Jasně, jinak to být nemůže:-)

0 0
možnosti
Foto

Obdivuju tvoji odvahu a zároveň gratuluju k rozhodnutí emigrovat, byl to mílový krok, teď už tě čekají jen pohodové krůčky. Ted už budeš řešit jen takové zásadní věci, jakou si koupit pantofle a která kytka se bude hodit do rohu.

1 0
možnosti
Foto

Až budu mít svůj domov, tak to pak půjde ráz na ráz to :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik