Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Taková procházka po svém okolí má také své kouzlo, nějak dotváří to "doma".

:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Já to na řepu zatím nedotáh. Já jsem pořád jenom řepka. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

řepka...no to není žádná hitparáda:-P

0 0
možnosti
Foto

Pěkně bydlíš, Zuzko. R^

0 0
možnosti
Foto

Za humny je pěkně. Bydlím na okraji Prahy, takže to mám do polí a lesa, co by kamenem dohodil a dvakrát do pedálů kola šlápnul...

Pěkný fotky!R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Krajina fajn , leč - chybí trošku aspoň malinkej kopeček....

0 0
možnosti
Foto

Je vidět, že to tady neznáte. V Panenských Břežanech máme serpentýny jak v Tatrách:-)

0 0
možnosti
Foto

Už jsem si myslela, že jsi tak zničila psa.;-D;-)R^R^

0 0
možnosti
Foto

Jsem to na ni zkoušela, ale ani se nehnula. Nesnáší vedro

1 0
možnosti
JG

Žijete v krásném prostředí, díky za přiblíženíR^

0 0
možnosti
Foto

no...není kouře bez ohně. Kousek Neratovice, Kralupy a hrozba letiště Vodochody...

0 0
možnosti
MV

ja su repa strasne rad, Zuzo

1 0
možnosti
Foto

To ti fakt věřím, Máro

0 0
možnosti
  • Počet článků 430
  • Celková karma 29,82
  • Průměrná čtenost 1255x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik