Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Krasne obrazky.

Ja uz do Prahy jezdim jen za pribuznymi. Pro mne je tam uz prilis preturistovano. V NTM jsem byl vlastne jen trikrat. Prvne s tatou nekdy kolem roku 1954 a nejvic mi utkvelo v pameti, ze nas cestou domu zastavili nejaci cizinci a tata si s nimi dlouho povidal. protoze jsem uz tenkrat lapal nemecka slova ptal jsem se zda to byli Nemci a tata jen opatrne odpovedel ne, Holandani. Pak nekdy uz s vlastnimi potomky v pocatku normalizace, a pak kdyz se otevrely hranice a nejak uz se mi nechtelo courat po Praze.

0 0
možnosti
Foto

ale courání po Praze může být moc hezký....

0 0
možnosti
VN

R^ Remosku mám také ... milé připomenutí starší techniky ... R^

1 0
možnosti
AL

Vrátil jsem se ještě jednou, ohledně vašich fotek. Dal jsem si je na větší promítací plátno a opravdu nejsou špatné.

Nevím, jak často a čím fotíte, ale bylo by škoda, u vás s tím přestat.

0 0
možnosti
Foto

fotím na mobil, fotím furt, páč jsem mimo jiné taky kronikářka, a to hned trojnásobná ;-)

0 0
možnosti

Nádhera! Karma !!

R^R^:-)

0 0
možnosti
Foto

R^R^Jo, to je zážitek, projít se po Praze jako cizák.:-)

0 0
možnosti
Foto

Viď, příště to vezmu do zoologický;-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzanko, to jsi mě krásně provedla. Opravdu s chutí jsem si fotky prohlížela a komentáž samozřejmě též!R^

Radost mi udělala remoska. Já jsem prostě ženská remosková. Tu starou máme ještě doma, ale peču už v nové a nemůžu si remosky vynachválit.

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, to jsem ráda, že se ti to líbilo. Já remosku nemám, ale měla jsem a možná si ji koupím.

0 0
možnosti
Foto

R^Zuzko, takhle vyrazit je někdy třeba. Jít si pohladit duši. Dělávám to i když nic neřeším, prostě jen tak. :-)

0 0
možnosti
Foto

Soňo, tvoje fotoblogy jsou mi vzorem!R^

0 0
možnosti
AL

Dala jste mi minus, ale já vám dávám za tento bezva článek rád plus.

Pěkný den.

0 0
možnosti
Foto

R^Krásné a mnohostranně pestré. Tak přeji jen ty nejlepší utříděné myšlenky:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, třídit je někdy třeba;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik