Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

já teda v tuto dobu sundávám prost z hlavy:-)je pravda že jsem v Žatci chloupek z dálky nezahlídl a myslím, že by s tak i stalo, kdybych to zkoumal podrobně.:-)

0 0
možnosti
IL

No vidíte, i bílá barva je krásná a roztomilá (vas kocour), takže proč holit nohy, chlupatý znamená roztomilý, nohy bych neholila.... Clánek perfectR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Šmarja...neholit nohy? to nejde!!;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Už v Žatci Ti to seklo, ale až Tě teď potkám příště, tak už fakt nebudu vědět, kam s očima:-)

3 0
možnosti
Foto

Honzo, jsi gentleman každým coulem:-)

2 0
možnosti
VN

Monty, na to z výšky, kouká jestli panička nečte knížky,

ale jesti do mističky stravu dodá... R^R^

0 0
možnosti
Foto

no na téhle fotce kouká, co se děje před domem na ulici;-)

0 0
možnosti
MM

Holky, vy máte ale starosti! Nám se líbíte i s neoholenýma nohama a nenalakovanými nehty :-)

0 0
možnosti
Foto

R^:-)R^ Prostě Venuše ze sněhobílého alabastru, klidně i carrarský mramor bych uznal. Karma za rozverný letní blog :-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Když se malebně rozložíš na trámu, budeš roztomilá i alabastrově chlupatá :)

0 0
možnosti
Foto

Jestli smím vyjádřit můj pánský názor na nehtíky zelené, modré, nebo nedej bože černé, tak je v tom opravdu něco morbidního. Ovšem například k zombie se zelenými vlasy...;-D;-)R^.

0 0
možnosti
Foto

Vidíš, já si na nožky nechávám barvičky, které bych si na ruce nedala. I ty mrtvolné.;-)

0 0
možnosti
Foto

no jooo, na příští sraz si vezmi sandálky, abych mohla mrknout ;-)

1 0
možnosti
Foto

;-DR^

Mám ridky porost,ale tmavý a přes zimu to taky flákám:-)

1 0
možnosti
Foto

Hustý a tmavý. Na bílé kůži. Když to flákám, vypadám jak Yetti.;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik