Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzanko, moooc pěkné, ale polomáčené sušenka nejlepší!!! ;-D

2 0
možnosti
Foto

Zdeni, bylo to dost tristní, hlavně když jsem se muselas druhej den ukázat ve třídě ;-D

2 0
možnosti

D44a58v50i50d 45V34l60k

20. 5. 2019 20:53

počkám tedy deset až dvacet let:-)

2 0
možnosti
Foto

výborně, Davidku! Snad nezasáhne pan Alzheimer;-)

2 0
možnosti

Kdeže loňské sněhy jsou (zažil jsem na prvního máje i sněžení). Spíš mi nasadil brouka do hlavy (klíště do zadku:-) ) ten náznak, že i letošní první máj něco tajemného z lásky přinesl. Jakou roli v tom asi hrál pan Zajíc...?

0 0
možnosti
Foto

Světu mír a lidem májové lásky co nejvíce :-)

Krásné vzpomínky!

1 0
možnosti

....

a vypit lahev rybizaku a hulit k tomu startky - tak na to uz nemam odvahu

ale predstava nadherna

2 0
možnosti
Foto

Zuzko, tak včera jsi musela škytat, protože právě na Křižáku jsem si vzpomněla. Kde jinde, než tam se odehrávaly doby lásek májových:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, neškytala. Ale na Křižák se prostě nedá nikdy zapomenout ;-)

2 0
možnosti
Foto

R^To byl krásný náznak, Zuzi. Prostě užívej a ať Ti ten máj vydrží hodně dlouho:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, dík, vynasnažím se ;-)

1 0
možnosti

Kdysi dávno jsem jsem se na pasece u lesa pokoušel o milostné hrátky a když už to vypadalo nadějně, zpozoroval jsem nedaleko hlavy mého objektu lásky obrovský, krásný hřib. Objekt mé touhy se bohužel přesunul k tomu hřibu.

Ach jo, dnes už jen hledám ty hřiby, ale lásku přeju všem. :-)

2 0
možnosti
Foto

Jednou jsem si těch klíšťat přinesla rovnou dvacet kousků:-). Je to dávno, ach...

1 0
možnosti
Foto

kriste, to musela bejt divočina!;-D

0 0
možnosti

Přeji ti, Zuzko, aby se tě ten první máj držel dál a dál.

I já mám na jeden jistý první máj úžasnou vzpomínku, ale průvod to nebyl :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS