Diskuse

Kostlivci

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzko, no, koukoukám, že všude dost podobné R^

1 0
možnosti
Foto

A počítá se jako skladiště také velké množství hudebních nástrojů?;-D To je můj případ a je mi to doma občas zazlíváno:-/:-).

Jinak mám zkušenost, při mé malé skladovací ploše na nářadí, v případě spojovacího materiálu, kabelů a náhradních dílů k přístrojům co máme v domácnosti. Cokoliv jsem na nátlak, že se to tam válí dlouho, vyhodil, tak do 14 dnu jsem to potřeboval při opravě... ...a znovu kupoval. Takže dámy, musíte rozlišovat.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^Tak to si nejsem zcela jist, zda to dámy svými rozlišovacími schopnostmi jsou schopné pojmout;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Zuzanko, zrovna nedávno mi v knihovně vyprávěla čtenářka, že když dělají s dcerou generální úklid, tak s ním počkají, až táta odjede na služební cestu, protože jim nedovolí vyhodit ani to, co už 15 let prokazatelně nepoužívají.;-D

2 0
možnosti
Foto

No prootže my víme, že jednou, jednou se to hodit může:-)

0 0
možnosti
MV

vono je tu vsude, jak tak koukam, dost podobny

ja jsem vyhazovac, Josef strada...teda: střádá!

1 0
možnosti
Foto

Marku, přesně tak, navíc to obvykle člověk potřebuje, když si něco zrovna dámy vymyslí.

0 0
možnosti
VV

To znam, jen u nas je tomu naopak. V nasich obou domacnostech mame mraznice o celkovem obsahu pres 600 litru a vsechny pretekaji. Kdyz se zminim o tom, ze jsem v jedne z nich objevil pytlik se zmrzlym rybizem z roku nejpozdeji 1985, diva se na mne zena velmi neprijemne a nemam se pry starat.

0 0
možnosti
JS

Jak vyšitej můj bejvalej :))))

"To se může hodit."

Mojí babi jsem se nedivila, zažila dost bídy za války a po ní, ale člověk co tohle nezažil a přesto... nejde mi to do kebule :))

0 0
možnosti
Foto

Tak ten svetr z doby Rakouska-Uherska už je spíš na darování do muzea, ne?;-D Jinak, kdybys chtěla udat nějaké jahody, já je klidně sním. Ale musíš je dodat brzy, za chvíli se budou už prodávat čerstvé.:-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, asi jo. A jahody statečně jíme furt.;-)

1 0
možnosti
IL

I18v34a86n64a 98L60a60n93c16e

13. 5. 2019 16:02

Syslím malé oblečení, že se do něj spadnu. Děravé ponožky nekompromisně vyhazuju, kdysi dávno jsem je látala, ale to jsem byla ještě mladá. Dneska mám ponožek, že musí jít někdy i ty zdravé.Nekupte to, když je to ve slevě, ale kam všechny ty krámy dávat.

0 0
možnosti
Foto

Když jsem rezignovala na teror a malé oblečení poslala dál, zhubla jsem nechtěně a zalitovala...

1 0
možnosti
Foto

skříní máme málo, ale zato půdu jedna skladištní báseň, myslím že i pár pokolení po nás ji bude moct využívat aniž by třídil, natož vynášel.:-)

0 0
možnosti
Foto

závidím málo skříní, ovšem naše půda, to je zlej sen pro mě, ráj pro pana Zajíce:-/

1 0
možnosti
Foto

Čtu níže o půdě... A co garáž? Nedávno jsem se u sousedů podivovala (samozřejmě v duchu), že mají v garáži plno krámů a že se do ní už jejich auto nevejde a stojí venku v zimě v létě...

1 0
možnosti
Foto

všude! VŠUDE je u nás skladiště:-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik