Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já vždycky vzpomínám na spolužačku z ekonomky. Byly doma tři sestry + maminka. A na rozkaz maminky se jednou za měsíc musela vždy jedna z dcer vypravit s maminkou na velký nákup vložek pro všechny. Jezdily pro ně do drogerie s kárkou. Vždycky když vyšla "služba" na spolužačku, tak už týden dopředu nemohla hrůzozu spát, protože ta pohana, když s tím vzácným nákladem cestou domů potkala třeba kamaráda.:-)

0 0
možnosti
Foto

Já byla jedna z posledních,která TO ve třídě ještě neměla. A hrozně jsem holkam záviděla;-D tak jsem si je šla prostě jednou koupit,protože jsem už taky chtěla být velká holka.:-)

2 0
možnosti
Foto

A já první...takové prvenství jsem fakt nemusela;-D

2 0
možnosti
Foto

Chudáci kluci s nákupem vložek.;-D

Co výběr, ale tátovo kecy o spotřebě a ceně toho, co jsme my (jednu dobu i 4) používaly. Teď chci vyzkoušet ty ekologické. Ještě, že už to jde z mých peněz.:-)

0 0
možnosti

Pamatuju, že když se na maloměstě rozkřiklo, že přivezli vložky, byla fronta přes půl náměstí :)

Teď už je mi výběr v tomto sortimentu tak trošku buřt :)))

1 0
možnosti
Foto

Těším se na to taky. Je to úleva,že?;-)

1 0
možnosti

Nákup prezervativů nebyl pro mě v mládí až takový problém, v drogerii na našem malém městě pracoval pouze jeden starší pán, který to rozhodně nijak nekomentoval. Problém se jmenoval OÚNZ. Když matka mé tehdejší přítelkyně vyčetla své dceři, že už není panna, ačkoli její spolužačky ano (i je vyjmenovala), kroutil jsem hlavou, jak se to dopátrala (dcera jí to rozhodně nesdělila). Ústavy národního zdraví byly tehdy jedna velká drbárna, nějaké lékařské tajemství, ha há. Jít k doktorovi se syfilisem se rovnalo okamžité společenské sebevraždě. GDPR na ně, zavřeli by je, až by zčernali. Problém požáru Harmasanu šel samozřejmě dost mimo mě, ale kdyby vyhořel místní pivovar, vystávkovali bychom si snad Budvar z exportního souběhu. A ta poznámka, Zuzano, o startu života se vším všudy. 15 let na první sex - není to málo, Antone Pavloviči? Já v té době, zaostalec jeden podchlazený, ještě stavěl bunkry se spolužáky. Je tedy pravda, že jsem si později stanovil tehdy obvyklé heslo "dohnat a předehnat" a těch několik dalších pětiletek plnil plán na sto procent a fous. :-)

0 0
možnosti
Foto

Josefe, ne Bylo to z lásky a bylo to krásný. :-)

1 0
možnosti

Asi jste nebyla v té době v NDR.

To byly ty naše prkna proti jejím vložkám heboučké!:-)))

0 0
možnosti
Foto

že by soudruzi NDR udělali někde chybu?;-D

1 0
možnosti
Foto

Jooojo, prezervativy "kupovala" moje maličká dcera v samošce u pokladny. Dosáhla na ně z vozíku a byly to takové pěkné krabičky...někdy bylo i pláče dost, když jsem jí je brala z ruky. :-)

0 0
možnosti
Foto

A to si vzpomínám, jak byly dámské vložky nedostatkovým zbožím (cca 1986 - 88), protože začaly dospívat tzv. silné ročníky a továrny nezvládaly. Zmíněný artikl nám posílala v balících teta z NSR (dost často dorazily balíky vypleněné nebo vůbec).;-D

R^

0 0
možnosti
Foto

A na hřbitovní zeď někdo napsal: To se máte, vy nebožky, nemusíte nosit vložky.:-);-D

0 0
možnosti

Klikla jsem ti za odvahu, já jsem na taková témata dost puritánka...

0 0
možnosti
Foto

Jane, já jsem se styděl v drogerii taky. Nakonec jsem nic nekupoval. A dopadlo naštěstí vždycky dobře.8-o;-D Zuzko karma :-)R^

0 0
možnosti
Foto

no, dvakrát ne, pokud vím :-P

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS