Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Vedle na mě vyskočila reklama na modrou silikonovou formu s mnoha zvířátky. To nevymyslíš.;-D

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Zuzko, gratuluji k myčce, je to skvělý vynález. A jdu péct beránka. Ze silikonu fakt vypadne úplně sám :-)

0 0
možnosti
Foto

A já mám rovněž přes padesát a mám oranžové, héč;-D a jsou fajnR^

0 0
možnosti
Foto

nejdeš vůbec s dobou nebo jen trochu.:-)

0 0
možnosti
Foto

no někdy jdu proti všem :-P

0 0
možnosti
Foto

Na silikon nedám dopustit, ale klasické formy (myslím na pečení, ne tělesné) jsou prostě tradice našich babiček.R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Náhodou, víš jak se takový silikon dobře myje? Ale ty barvy, no, já mám červené muffiny i vál. Na vystavení v kuchyni je lepší klasika.:-)

0 0
možnosti
Foto

taky už pár kousků mám, občas je i využiju, ale v tomhle jsem dost tradicionalista ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Vidím že k tomu máš ten správný přístup, Zuzi. Silikon je dobrý leda tak na vyspárování koupelny;-D

0 0
možnosti
Foto

tak to v každým případě, jsem správnej kuchyňskej odborník, co ctí tradice:-P

0 0
možnosti
RP

Přiznám se, že pokaždé když jsem v domácích potřebách tak se u těchto různých silikonových forem zastavím, nedůvěřivě je osaham, promnu. Nejsou mě moc příjemné, ale láká mě to, co jsem slyšela ...že prý jdou snadno vyklopit. Nakonec stále bojuju s mou kameninovou formou na bábovku.Pamatka na tchýni, manžel je spokojený.:-)

0 0
možnosti
JP

Chemie nás už nejen obklopuje, ale i někdy vnitřně vyplňuje. Kdo před sebou silikon valí (tzv.Silicon Valley), aby potřel silikonkurenci jiných silikonkubín, věří i tomu, že také mozek lze vylepšit injekcí botoxu. Muffinforma je evidentně jen první silikonovou vlaštovkou, Zuzano, ve vašem životě. Vpašovali ji k vám v myčce, ale mohlo to být i zapečené v chlebu (gratulujeme vám k výhře. Váš Penam) nebo ve varné konvici či s pomocí výhodného bankovního silikontokorentu. Je třeba být ve střehu a nechat blikat všechny silikontrolky!

2 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik