Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc pěkné fotky,ZuzkoR^

Ale ta cedule na jedné z fotek mi zas zvedla tlak;-€

0 0
možnosti
Foto

Šárko, to i mně...všem, co jsme tam byli...

0 0
možnosti
Foto

moc hezké fotky krásného místaR^ a tip na výlet, děkuji:-)

0 0
možnosti
Foto

Fantastické místo a moc pěkné fotky :-)

0 0
možnosti
Foto

To je pravda! A díky za pochvalu, ale tam se fotí samo.:-)

1 0
možnosti
Foto

Všechny fotky jsou Tvoje a jsou moc pěkný. R^

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, jsem rád, že jsi vše přežila a krásné obrázky nám přinesla

1 0
možnosti
Foto

R^Donedávna jsem si myslela, že místa bez signálu už neexistují...;-)

1 0
možnosti
JP

Sen noci svatojánské, karma.

1 0
možnosti
Foto

moc hezký a některá fotka obvláště:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Krásné a pohodové, Zuzi. není od věci občas zmizet někam, kde není signál, viď;-)

0 0
možnosti
Foto

no to jako jo, ale občas ráda napíšu i dostanu esemesku od spřízněné duše ;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik