Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Uff, to je tedy silné téma. Upřímný a hodně citlivý článek, Zuzanko! V Myslím, že otevřené náruče jsou to hlavní, co může lidi spasit.

0 0
možnosti
Foto

Zuzano, překrásné. Každý by měl mít svou vrbicku, pevnou jako skála, o kterou se člověk v nouzi může opřít, svěřit se, poplakat.

Přeji ji každému dobrému člověku

V

0 0
možnosti
Foto

Uff, ještěže jsem před kolonoskopií nečetl váš blog.;-D

0 0
možnosti
DS

Stačí říct, Zuzi. Moje maminka říká, že mám měchuřinkatý prsty, starší synek mi říkával, že jsme tuleni a Divísek říkává: "Maminko, že mě potulíš, ať už ___ odbolí". Tak posílám jednu tulivou...ať všechno odbolí VVV

2 0
možnosti
RP

Naše generace nebyla moc zvyklá na objímání, políbení. Tak jsem ráda, že doba je jiná... obejmout a pohladit druhého už můžeme s něhou ,od srdceV. A že to každý občas potřebujeme .

1 0
možnosti
DP

Moje reakce na Vas prispevek se bohuzel "zatoulala" jinam:-/

0 0
možnosti
DP

Pani Radko, opravdu to vsichni obcas potrebujeme (i kdyz si to bohuzel nekdy neuvedomujeme), tady jste uhodila hrebik na hlavicku:-)Ja jsem mozna taky z "Vasi" generace (40-ta leta) a dlouho jsem na to take nebyl zvykly, ale pak jsem dost let pracoval na psychiatrii a tam jsem zjistil, ze "opatrny" a umerny telesny kontakt nekdy pomuze pacientovi vic, nez pilulky.

2 0
možnosti
RE

Zuzko velmi mě to zaujalo! Nikdy jsem to moc nevnímal, teď začínám závidět lidem, kteří to dovedouR^:-)

0 0
možnosti
JS

Nejsem příliš kontaktní tvor, ale Ty pojď na mou hruď a chvilku tam buď!

3 0
možnosti
DV

D68a61v54i57d 53V10l40k

18. 3. 2019 16:39

Krásný blog od krásného člověka:-)VR^

3 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,77
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik