Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Zuzko, takové krásné a jedinečné MDŽ. V Já jsem přivedla dceru na svět na Den dětí, což mi přišlo také krásné, jenže dcera to viděla jinak. Celé dětství to brala jako nespravedlnost, že má narozeniny na Den dětí. ;-):-)

0 0
možnosti
Foto

Z akce rovnou na kontrakce... to je tedy kalup. Gratulace. R^

A velké díkuvzdání všem ženám, že nám neženám občas koupí nějaký ten rohlík. :-)

0 0
možnosti
Foto

jo, byl to fofr, ovšem kontrakce byly zároveň s akcí ;-)

0 0
možnosti
Foto

Zuzanko, tomu říkám naplnění svátku žen. Líbí se mi, jak krásně prakticky a věcně jsi další dění pojala, když manžel zareagoval, jak zareagoval;-D.

0 0
možnosti
RE

Tak to byl dobrej dárek!R^V

0 0
možnosti
Foto

Hele, s Tebou se člověk fakt nenudí.....;-D. A gratulace k synovi tak trochu opožděněR^

1 0
možnosti
Foto

Jsem občas neřízená střela a gratulaci vyřídím :-P

0 0
možnosti
Foto

R^Zuzi, timhle pribehem jsi me potesila nadvakrat:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik