Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ty bys s přehledem mohla řídit celou TV

0 0
možnosti
Foto

Já chcí pokračováníííí!:-)VR^

0 0
možnosti
Foto

Vím, že jsi ženská, co zvládá kvantum řemesel......těším se do rekvizitárny.

0 0
možnosti
Foto

No to nevím, ale snažím se:-P

0 0
možnosti

Joooooo dispečeka, panečku...

1 0
možnosti
Foto

R^Hezký seriálek, Zuzi:-)

1 0
možnosti
Foto

Jen ty pikantnosti jsem musela dooost vynechat, to víš, ještě tam chci nějakej pátek pobejt;-)

0 0
možnosti

D49a75v72i82d 96V69l21k

11. 2. 2019 14:13

Ty máš ideální průpravu být ředitelkou televize.

1 0
možnosti
Foto

šmarja to nemám, na to tam jsou jiní machři

0 0
možnosti
Foto

R^Usoudili, že je načase naučit se něco novýho.;-D

0 0
možnosti

Kdy nás, paní Zajícová,prosím zavedete do cenzurního oddělení České televize? To by mě velmi zajímalo.

0 0
možnosti
Foto

tak to vás, pane Řehůřku, zklamu. Za bolševiků to existovalo, ale teď o žádném takovém oddělení nevím. Zkuste to v televizi Barrandov

6 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,41
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik