Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já si své oblíbené oblečky občas schovávám, že do nich časem dohubnu - no většinou nedohubnu.;-) Gratuluji k novým oteplovačkám.:-)

0 0
možnosti
Foto

Věci, "do kterých už nezhubnu", jsem po státnicích poslala dál... Dneska bych většinu z toho oblíkla.;-(

0 0
možnosti
Foto

seš extrémně odvážná :-)

0 0
možnosti
Foto

R^hezké čtení, Zuzi, potěšilo mě:-)

1 0
možnosti
PH

njě, pěkňá paní, suší.... žaďná pldel, pěkňá moč pěkňá kupit - R^

1 0
možnosti
Foto

Jo, sportovní outfity jsou ty nejdražší, co vlastním.;-D A to ani nejsou zimní... Oteplovačky by se mi zrovna dneska hodily, no co, tak půjdu bruslit v džínách. Vzhledem k doprovodu neočekávám žádné extra výkony.:-)

1 0
možnosti
Foto

Když voteplovačky, tak jedině v létě. ;-D....R^

2 0
možnosti
Foto

Zimní výbava byla ve slevách už před Vánocema...;-)

0 0
možnosti
MV

to ses presne ty! vc. prubovani oteplovacek u obeda holek z Asie! krasny!!!

1 0
možnosti
Foto

jo, bylo to dobrodružství

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,77
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik