Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzanko, skvělý blog a skvělý knihkupecký pokus! Ach, jak já Ti rozumím;-).

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, jsou profese, kdy se jeden nestačí divit, že je jiní zvládají a dokonce mají i rádi. Když mám krizi, říkám si, že zkusit se má leccos. A ono to někdy funguje a dobře. R^;-D

0 0
možnosti
JS

Zuzi, jsi akční žena! :))

0 0
možnosti
Foto

Teda, nezdáš se, ale řemesel umíš dost....R^

0 0
možnosti
MS
DV

D28a49v34i32d 27V52l30k

30. 1. 2019 12:16

To bylo hezký blogováníR^:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Být celý den na nohou bez židle v dosahu už fakt ne.;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Zuzi, udělala jsi zkušenost a vůbec se Ti nedivím, že Ti navzdory příjemné atmosféře stačil jeden den.:-)

0 0
možnosti
Foto

no, ona ta atmosféra zas nebyla až tak příjemná...nesmíš mít u sebe mobil, nesmíš si sednout, nesmíš se napít, jen v ty dvě půlhodiny...ale lidi tam byli fajn, jen nechápu, jak to můžou vydržet.

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik