Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzanko, opět skvělé!!! Na mou duši se těším na další, aby mi u čtení bylo zase tak hezky jako teďV!

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, mně se taky hezky čtou tvoje kavárenský básničky V

0 0
možnosti
DV

D49a69v56i44d 81V70l67k

20. 1. 2019 20:02

Moc hezké básnířkoV

0 0
možnosti
Foto

Karma, cítím v těch verších velkou sílu.R^V

0 0
možnosti
Foto

R^už jednou jsem psala, že ten tvůj šuplík je hotová pokladnice-nezbývá než to zopakovatR^

4 0
možnosti
ND

Poezii já moc nemusím, ale tu tvojí ano, je to krásné...

2 0
možnosti
Foto

Naďo, to je velká poklona...

0 0
možnosti
Foto

R^VR^ Velice pěkné obojí, verše i fotka. Přeji krásnou neděli :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Ma to velmi silny emocni naboj. Je z Tveho srdce, ZuziV:-)

1 0
možnosti
Foto

To víš, Honzo, jsem emotivní holka ;-)V

1 0
možnosti
Foto

Zuzi krásný. A přiznám se, taky dost působivý... ❤️

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,65
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik