Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dnes a denně slyším stejný story. Mám pocit, že po padesátce je člověk prašivej. Trochu blbá doba, na druhé straně si ti mladí z toho nic nedělají. Mají za rok třetí flek a jsou celkem v pohodě.

Jinak jsem rád, že nad Tebou andělé drží svá křídla....VR^

1 0
možnosti
Foto

ten můj má občas makačku a občas musí zavřít oči;-)

0 0
možnosti
JP

Prošel jsem si něčím podobným, Zuzano, a i pocity jsem měl podobné. Pro mužské (a ještě workoholické) ego je fakt, že se ze dne na den proměníte z “nepostradatelného” v “nepotřebného” snad ještě horší. I když u mě byla problémem spíš překvalifikace, vyšlo to nastejno. I s nalezením práce to bylo stejné, pomohli přátelé, nikoli pracovní portály. Možná nejlepší znak dnešní konjunktury je právě ta snadnost nalezení práce, dokonce i u nás starších. Ačkoli ani tady to neplatí absolutně, zvlášť regionálně. Karma za otevřený blog, tohle se nepřiznává zrovna lehce.

1 0
možnosti
Foto

Já na sebe dokážu lehce vykecat kdeco, Josefe. Dík za návštěvu

0 0
možnosti
Foto

Přeji nadále štěstí v letu životem!!R^

1 0
možnosti
Foto

Štěstí je krásná věc... Tak zpívá píseň.

A také prý náhoda neexistuje. Ale nejsem fatalista. A tak bude pravda o náhodě někde uprostřed? :-)VR^

1 0
možnosti
Foto

taky bych řekla, že uprostředV

1 0
možnosti
ND

Pamatuji s tebou tu dobu, i toho knihkupce... Dopadlo to jak nejlépe mohlo.

0 0
možnosti
Foto

R^Moc hezky napsáno, Zuzi, líbilo:-)

1 0
možnosti
Foto

a nakonec všechno dobře dopadlo:-)

1 0
možnosti
Foto

jako každej správnej příběh :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Je to i o náhodě.:-) A ty obecné servery jsou fakt na nic.;-)

1 0
možnosti
Foto

to je jasný, náhoda hraje velkou roli :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik