Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc pěkné. Jsem rád, že jsem Tě přemluvil, abys publikovala i tady. R^V

1 0
možnosti
Foto

to není šuplík ale hotová pokladnice Zuzi;-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^ posílám smajlíka pro úsměv na tváři;-D

1 0
možnosti
Foto

já jinak než smutný básničky neumím, na rozdíl od blogů;-D

0 0
možnosti
Foto

Zuzanko, jsem tak ráda, že jsem se u Tebe za verše přimluvila. Teď jsem jimi odměněna!!! I doprovodná fotografie je báječná a souzní.R^

0 0
možnosti
Foto

A to je už druhá básnička! Ta první ti asi unikla ;-)

0 0
možnosti
ND

Sama jdu po nábřeží,

vzpomínky v hlavě mi běží...

Hezký, Zuzko.

1 0
možnosti
Foto

Achjo, kdeže loňské sněhy(tedy Veršotepárna) jsou??? ❤️

1 0
možnosti
Foto

Z mobilu se mi emoji mrší.

0 0
možnosti
JS

Krásná melancholie :)

1 0
možnosti
Foto

jo, to já umím, bejt melancholická :-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzi, posilam Ti usmev jako slunecni paprsek skrze kapicky destove. :-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, dík a já tobě taky posílám :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,02
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik