Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzanko, to teda bylo drsný. Život nám někdy umí pěkně nastavit nohu.

0 0
možnosti
Foto

jenže já se jen tak nedám, Zdeni, viz další pokračování :-)

0 0
možnosti
Foto

R^:-( Padáka jsem dostal jen jednou v životě. Vím co to obnáší (v dnešní době rekvalifikace). Byl jsem nakonec díky přátelům bez prace jen 14 dní.

0 0
možnosti
Foto

takže š od té doby reorganizová:-)

0 0
možnosti
Foto

jo a to hned několikrát. Ale pokaždý to dobře dopadlo :-)

0 0
možnosti
JS

Pestrý život, Zuzi! :)

1 0
možnosti
Foto

A tak se to dělá...;-)

0 0
možnosti
Foto

Píšete také velmi poutavě. Dost tomu, co jste napsala rozumím, vnímám to. Hezký den a pevnou ruku při psaní Vám přeji.

1 0
možnosti
Foto

Katerino, dík za návštěvu!

0 0
možnosti
MV

se na priste moc tesim...

1 0
možnosti
Foto

Část obsahu blogu - tedy chování jistých jedinců a jejich okolí - mne nikterak nepřekvapuje.

Karma

4 0
možnosti
Foto

ani mě ne, ale když se s tím setkáš v reálu, stejně tě to zaskočí

1 0
možnosti
Foto

R^Hezké povídání o hezkých věcech a o lidech, kteří ne všichni jsou dobří:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik