Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vlka na Šumavě viděti, blízký průser tušiti. R^

0 0
možnosti
VV

Jestli se nepletu tak hned v pocatku normalizace byl za zamenu obrazku z televize vyhozen cely stab.

Tusim ze ta byl na obrazku Gustav Husak a predcitac zprav k tomu povidal ze sovetsky svaz nam dodal kracejici rypadlo.

Pokud to bylo trochu jinak, at mne prosim nekdo opravi.

0 0
možnosti
Foto

tehdy to bylo vo hubu. Do zpravodajství jsem nesměla, páč jsem nebyla důvěryhodná.:-/ Jak to tehdy bylo netuším, to jsem malovala pozadí a tam se to tak nehlídalo. ;-)

0 0
možnosti
JS

Jsi multifunkční žena, Zuzi! :)

1 0
možnosti
Foto

Ručně psané titulky k pořadům se tedy už asi vůbec nemalovaly?

0 0
možnosti
Foto

dávno ne! Naposledy těsně po revoluci, pak nastoupila technika.:-)

1 0
možnosti
Foto

jste nabírai staré struktůry?:-)

0 0
možnosti
Foto

jak jako starý struktůry?:-/ já jsem nastoupila do zpravodajství v roce 1993 a nabírali jsme všechny, na koho jsme narazili. Tedy vlastně i starý struktůry.;-)

1 0
možnosti
Foto

;-DAle to je přece jasný, že chtěli Vlka. Hledat vlka na sněhu může jen milovník zvěře.;-)R^

0 0
možnosti
Foto

no Klárko, chtěla bych tě vidět, jak bys hned věděla, že kardinál je na Šumavě ;-D

1 0
možnosti
DP

No jo, není vlk jako Vlk.:-)

1 0
možnosti
Foto

J10a40n 39P32r54a83ž82á42k

17. 12. 2018 10:07

R^No, jestli měl Vlk smysl pro humor, tak, by se nad tím tím svým čtyřnohým bratrancem zasmál;-D

PS: Že jo, Davide;-)

5 0
možnosti
Foto

ten asi jo, ale vedoucího vysílání by štrejchlo a já bych si nesla následky;-)

3 0
možnosti
ND

Zase jsem si dobře početla a vlk Vlk nemá chybu 

2 0
možnosti
Foto

bylo víc takových malérů, ale skoro vždycky jsme to zachránili včas.

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,69
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik