Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nádhera. To musí být strašně prima práce. Škoda, že mě něco takového nenapadlo v tvůrčím věku, teď už to nedám:)))Ale v příštím životě určitě! Karma a díkR^

1 0
možnosti
Foto

Katko, dnes už žádná malířka pozadí není, jen poslední dva malíři...teda v ČT. Na Barrandově jich pár asi ještě taky bude.

1 0
možnosti
Foto

Ne vždycky jde všechno hladce... Ale záchod u dubu nemá chybu. :-D

1 0
možnosti
Foto

Pardon, u ořechu.:-P

0 0
možnosti
Foto

Hele, až budu chtít předělat interiér svý pastoušky, tak bych Tě rád angažoval.....R^

1 0
možnosti
Foto

že bych ti tam flákla nějaký ornamentiky jako jo?

0 0
možnosti
Foto

Fotografie se šablonami je krásná jako kubistické obrazy. Nebo ještě lepší

R^R^ Dík za oba "zákulisní" ;-D blogy, početl jsem si v nich chvilku a přikrmil karmu.

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 29,88
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik