Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzko, krásně se to čte, ale v kolotoči života to jistě tak jednoduche nebylo. Diky:-)

0 0
možnosti
Foto

Teda Zuzko, úžasné! Vůbec nic jsem o téhle profesi nevěděla, a o to víc jsem si to čtení užila. Slupla jsem to zamčená před dětmi na záchodě a moc se pobavila. Krásně napsané, poutavé, opravdu zajímavé. Děkuju za krásný blog, jste skvělá!

0 0
možnosti
Foto

Tak to už se těším na pokračováníR^. Ovšem mám malou poznámku: jít na oslavu v pracovním plášti a střízlivá, to nemohlo dobře dopadnout ;-D.

0 0
možnosti
Foto

Moc se mi líbí termín "malířka pozadí". Je to takové lehce erotické....

R^

2 0
možnosti
Foto

a kdybys mě ještě viděl v pracovním plášti! Zásadně jsem si utírala ruce od barev vzadu o pozadí. ;-D

0 0
možnosti
Foto

dělala jsem na Kavčích horách v osmdesátých letech, rekvizitárna u Atria vedle bufetu, legendární rekvizitář Saša-takovej vysokej chlap-kdoví jestli jsi ho neznala:-)karma a dík za zajímavý blogR^

1 0
možnosti
Foto

no jasně, Saša Voronovský. jakmile jsme otevřely láhev, hned byl v malírně ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^jen jestli tu televizi tak trošku z rekvizitárky nevedeš, když to je srdce:-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, díky za vzpomínku a nahlédnutí tam, kam se běžný divák nedostane.

2 0
možnosti
Foto

Pavle dík za návštěvu a neboj, ještě ti dám nahlédnout;-)

1 0
možnosti

Hezké odtajnění po letech, Zuzi :)

1 0
možnosti
Foto

a počkej to pokračování! i když...něco si budu muset vzít do hrobu. Vlastně dost toho je, co je tajemství nejtajnější ;-)

1 0
možnosti
Foto

Mistři improvizaceR^;-D Hezký den au torko!!

1 0
možnosti
Foto

jo, to jo. Kluci ještě víc než my dvě;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS