Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Senzační!

A velice cenné vzpomínky na tu dobu před málem třiceti lety R^

0 0
možnosti
Foto

ani pivo nebylo, co je to za demonstraci:-) ale vybavila si mi pár let demonstraci a fotkou Kalouska v pruhovaném s nápisem...za mříže nebo tak nějak. Někdy stačí jen poopravit hesla:-)

0 0
možnosti
Foto

J36a48n 23P36r24a82ž96á14k

19. 11. 2018 14:14

R^Dobře jsi to napsala a nafotila, Zuzi:-)

2 0
možnosti
Foto

Jo, má to šťávu.

Ale - nejedeš taky náhodou v Sorosově platebním režimu?

4 0
možnosti
Foto

Super! Díky!

P.S.: Namazala jste taky tentokrát chleba dětem?;-)

2 0
možnosti
JL
MV

Hezká repo, Zuzko.

2 0
možnosti
Foto

Dík za přiblížení s pěknými obrázky!

Zažil jsem "Jakešovy lázně" s útěkem jindy. Toho 17. listopadu 89 mě příbuzenstvo převelelo na zahradu v Jižních Čechách hrabat listí:-P, takže pouze ze Svobodné Evropy z malého tranzistoru jsem měl jakési zprávy.R^Karma.

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik