Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Prima oddychové ... a Besinka je nejlepší ozdoba této procházky . R^

0 0
možnosti

Pěkné a takový balzám na naše duše, přitlačené k zemi nejen protivným pozdně podzimním počasím, ale taky pověstným severským šerem.:-)

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné, Zuzko. Taková zákoutí také fotografuji ráda. Nejvíc se mi líbí ta Santiniho kaple. ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Pěkně si žiješ jen co je pravda. To u nás v Ostravě nemáme. Jeden zámek nám vyhořel a spadl, na Hradě se dělají jen akce a jinak nic. Ještě že máme ty štoly....R^

1 0
možnosti
Foto

Tome, mě Ostrava překvapila. Pozitivně.

0 0
možnosti
Foto

Vždycky jsem tam byl jen na skok okolo té nádherné kaple sv. Anny, tak díky že jsi mě provedla po místech známých i neznámých. Karma R^.

1 0
možnosti
Foto

Oto, vždycky je možný sem dojet. i na koloběžce;-)

1 0
možnosti

Máte to tam hezký!!! Hezký fotky to potvrzují 

1 0
možnosti
Foto

Jo! A zítra se těším!

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Laďko, dík za pochválení, to udělá vždycky radost :-)

0 0
možnosti

Pěkný virtuální špacír, Zuzi :)

Díky.

1 0
možnosti
Foto

máte to tam krásný Zuzi.už vím kam si někdy vyrazím na výlet;-D

a s tím nahoru dolů jsi mi připomněla takovou průpovídku: V životě je to jako v sexu-jednou jste dole jednou nahoře;-D

1 0
možnosti
Foto

tak vono je to dobrý nahoře i dole, Libuš.;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Zuzano, to je nádhera! Můžu přijet na návštěvu? ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik