Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobří lidé se mají setkávat - a povídat si... ;-)

1 0
možnosti
Foto

nejhorší je nemoc pohlavněstřevní:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Blog skvělý a nápad na každoroční setkávání sympatický!

1 0
možnosti
Foto

Zdeňko, dík za pochvalu, od tebe mě obzvlášť těší!

1 0
možnosti
Foto

R^slivka je dobrá na všechno:-)

2 0
možnosti
Foto

mně se z ní zvedá žaludek....má u mě opačný efekt:-P

0 0
možnosti
Foto

Ale to chtělo vydezinfikovat.;-)

1 0
možnosti

R^Ono letos kolem Litomyšle byly samé uzávěrky na opravu silnic. My to taky objížděli při cestě na Moravu, trochu jsme i bloudili, ale za to jsme poznali krásný kraj kolem Ustí nad Orlicí, České Třebové do kterého bychom se asi jinak nepodívali... ..kochali jsme se R^.

2 0
možnosti
Foto

No vidíš, kdyby ses obrátila na Jaromíra, nebo na mě, upozornili by jsme předem o situaci "na kolejích". Ale buď ráda, že jsi necestovala busem, neboť v M.Třebové momentálně nefunguje autobus. nádraží (opravuje se);-) Ale cesta vláčkem do České mě vždycky nadchne. Je fajn, že sis sraz užilaR^

1 0
možnosti
Foto

Už to tu píše Šárka - co nevyléčí slivovice, nevyléčí nikdo. R^

1 0
možnosti
Foto

když vona mi nechutná...

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik