Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Takže vlastně pozitivní dovolená.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Zuzi, trochu skromnosti, nemusíte mít všechno, tedy myslím ta vaše extravagantní střeva;-D Ale jak se zdá, užili jste si to i tak a to moc fajn.:-)

1 0
možnosti
Foto

Koukám, že dovča se vším všudy.R^:-P;-)

1 0
možnosti

Zuzanko moc pěkné. Když vybíráme kam na dovču,vždycky skončíme v horách jižních sousedů a to je taková pohoda... :-)

1 0
možnosti
Foto

R^pro Turecko mám slabost-pěkný blog a krásné fotky Zuzi-povedlo se ti to:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Paráda! Já chci taky k móři, ale nemám prázdniny.:-)R^

1 0
možnosti

D11a88v54i63d 41V45l95k

15. 10. 2018 19:30

hezky je tamR^

1 0
možnosti
Foto

milé Já... Hele, to je hezký. To zasloužíR^:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik