Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Zuzko,to je moc hezké:-)

1 0
možnosti
Foto

Krásně popsané pocity. Pamatuji ze souboru, že jsem byl na zkoušce večer před koncertem utahanej jak kůň, ale na pódiu dostal člověk takový náboj z publika, že jsme jeli v kuse hodinu a půl, Euforie ze zpěvu....

Moc pěkné, Zuzko.

1 0
možnosti
Foto

Tome, dík. Ale popsat to nestačí. Musí se to zažít.

0 0
možnosti

Léto, Hradišťan, láska a (nejen) Modrý Portugal... ano... i tu touhu to vyzpívat znám... Děkuju za nádherné vyzvání, Zuzi V

2 0
možnosti
Foto

já děkuju tobě, Dášo

0 0
možnosti
Foto

R^moc krásné Zuzi-ale některé pasáže až bolestivě smutnéR^

2 0
možnosti
Foto

Jo...takovej je život...

0 0
možnosti
Foto

Zuzanko, zpěvný hlas mi bohužel nebyl dán, ale citu mám plnou náruč a do té jsem teď všechna Tvá slova sevřela. Musel to být okouzlující zážitek, opravdu jeden z těch nezapomenutelných. Hýčkej si ho. Vím, že budeš! V

2 0
možnosti
Foto

Zdeni, to víš že budu. Až bude tma a zima, tak tohle pomůže.

1 0
možnosti

Krásně jsi to napsala, tak hluboký citový zážitek...

2 0
možnosti
Foto

Zuzko, koukal jsme i na video, co jsi sdílela. To je prostě srdeční záležitost a to nej správný

4 0
možnosti
Foto

Pavle, děkuju za čtení i kouknutí na video. Bude i oficiální záznam.

0 0
možnosti

Děkuju za to, že se ́s o tu krásu podělila, Zuziku :)

4 0
možnosti
Foto

R^VR^R^R^R^R^R^R^R^Nechci kazit tak krásný článek svými slovy!

4 0
možnosti
Foto

Oto....děkuju...za všechno, včetně fotek a tvé přítomnosti na bohemce

2 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,77
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik