Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuji za sdílení tohoto příběhu ze života. Už o tom vím víc.

1 0
možnosti
Foto

Ach jo...život je složitý...

0 0
možnosti
Foto

Já bych se bála těch intimních fotografií, tady je nebezpečí, že je může po čase kdykoli pověsit, kam se mu na internetu zlíbí, a ona na to nebude mít žádný vliv. V knihovně mám pro dospívající program pro bezbečný pohyb na internetu, a ejhle, ony i dospělé ženy podlehnou bezuzdné důvěře.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ženské by se měly naučit to dělat jako muži-užít si a nazdar-bohužel jsme jinak naprogramované nebo co:-/já se ovšem těmhle nabídkám většinou směju anebo ignoruju

0 0
možnosti

Představy jsou krásné a realita často zcela odlišná.

Platí to kromě lásky také v politice, náboženství i gemblerství.

2 0
možnosti

Když je někdo trouba... co k tomu víc dodat, Zuzi.

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, to dopadla dobře, jsou na tom ženský mnohem hůře, právě jsem sdílela příspěvek na fb8-o

0 0
možnosti
Foto

Jitko, nedovedu si představit, jak na tom jsou třeba nezletilý holky, když někomu takhle naletí...

0 0
možnosti
Foto

Vůbec tomu nerozumím, jsem asi jinak stavěnej. Mas pravdu v tom, že kdo o tom mluví, moc nedělá.

2 1
možnosti
Foto

Moje řeč, Tome. Prověřená skutečnost.

0 0
možnosti
Foto

Pádem z virtuální reality do té nevirtuální si člověk může pěkně nabít tlamu.:-( I když je to jenom "jako", ta zkušenost, že někdo zradí mou důvěru, je opravdová.

Nějak si tohle virtuálno nedokážu v reálu představit.8-o

1 0
možnosti

D91a46v96i51d 92V24l17k

18. 8. 2018 22:05

Virtuální sex???

3 1
možnosti
Foto

Davidku, vidíš, všechno je možný.

0 0
možnosti
Foto

R^Zuzi, tohle by nebylo nic pro mě. Díky bohu za starou dobrou realitu:-)

4 0
možnosti
Foto

Honzo, protože jsi správnej chlap. Realita je nejvíc

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,77
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik