Diskuse

Kamarádky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^R^R^S křížkem po funuse, nějak mi Tvůj blog v té záplavě článků o srpno 68 unikl, naštěstí mě na něj nasměroval Honza P. Super-karma:-)V

1 0
možnosti
Foto

Dane, díky, tobě odpustím všechno! ;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak já nevím, kde jsem to žil, z mé třídy, ani ze sousedství nezmizel nikdo a neuvědomuji si, že by ani ze školy, do níž jsem chodil.

0 1
možnosti
Foto

Tak to jste měl štěstí...relativně štěstí...

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, poznamenalo nás to skoro všechny. Moje kamarádka se nevrátila z Německa, už nikdy. A na rachot tanků na Vinohradské třídě také nelze zapomenout, bydleli jsme tehdy na Flóře.R^

1 0
možnosti

Svět je malý - my bydleli v Jičínské 33. Místo na Vinohradské jsem ten rachot slyšela na dejvickém Kulaťáku, kde jsem v tu středu sloužila denní dvanáctku.

1 0
možnosti
Foto

R^A co naděláš, nic.;-(

1 0
možnosti
Foto

krasne lidksy popsane.... dokazu si to i predtavit jak jste trpela ale dobre to dopadlo, nasly jste se vsechny tri !!! Sice pozde ale prece..!

2 0
možnosti

To muselo být smutný...ještě žes měla kolem sebe tolik moudrých a láskyplných lidí, ZuziV...Tolika lidem zničili životy a tolika dětem dětství;-(

2 0
možnosti

...konec Pelíšků...

karma

6 0
možnosti
Foto

jo...dodnes mám u toho filmu slzy v očích a husí kůži...

2 0
možnosti
Foto

Bože, Zuzanko, to jste napsala nádherně. To je tedy sílaR^

5 0
možnosti
Foto

R^Zuzi, karma. Nějakým neblahým způspbem to tehdy zasáhlo nás všechny. Tedy skoro všechny, abych byl přesný:-(

3 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,04
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik