Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

opožděně všechno nej k svátku

1 0
možnosti

:) to mi připomnělo můj svátek nesvátek z dětství, Zuzi :)

Mám nápad. Dej si každou hodinu jednoho barevného panáka a budeš mít duhový mejdan!

0 0
možnosti

D97a74v10i65d 77V33l75k

12. 8. 2018 17:47

Ovšem pan Zajíc to zachránil jako starý profíkR^R^

1 0
možnosti
Foto

R^Zuzko, nesmutni, vím jak to zamrzí. Ač až dnes, poslala jsem Ti na facebook k svátku květiny. :-)

1 0
možnosti

Mohla bych slavit často, mám tři jména. Věra se líbila rodičům, Marie byla moje kmotra při biřmování a Antonie byla moje "krstná". Neslavím ani svátek, ani narozeniny.

V den narozenin jen děkuji rodičům, že měli odvahu přivést na svět dítě ve válce.V:-)

1 0
možnosti

Vše nej ke svátku..

1 0
možnosti
Foto

R^Jednou jsme jedne venkoske kocce dali jmeno Zuzanka, byla krasna jako vsechny nositelky tohoto jmena. A Tobe aspon dodatecne vse nejlepsi, Zuzi:-)

1 0
možnosti

Kočka Zuzanka byla krásná - znáte nějakou kočku, která není krásná?;-)

2 0
možnosti
Foto

karma a dodatečné blahopřání-jinak mně umřela maminka pár dní přede dnem kdy slavím narozky, takže je to pro mě v tomhle věku taky spíš smutné vzpomínání než nějaké bouřlivé oslavy

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, také moje maminka byla Marie. Mít svátek aspoň jednou za rok je dobré!!:-)

1 0
možnosti
Foto

No, já jsem údajně dle rodičů tak nějak "utekl", protože původní plán byl dvě děti - shodou okolností synové. Když už se dohodlo, že tedy budu ponechán a bude mi dovoleno se vyvinout a přijít na svět, bylo rodinným churalem rozhodnuto, že budu holka. Dědeček František koupil zlaté náušnice a údajně byla výbavička růžová. No, a to překvapení.....takže přišel jsem o náušnice (i když dneska bych byl asi dost in, kdybych je nosil), dědeček František to nějak překousl a byl mi kmotrem. Život je báječný, co říkáš, Zuzko?

3 0
možnosti
Foto

;-Dmáš pravdu, Tome. Život je báječný. Jen někdy je mi trochu smutno...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS