Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ale do Uherska vás to zjevně moc netáhne:-)

0 0
možnosti
VB

Krásné fotky, až na toho čokla. Ježe ta upravenost znamená, že lidi pracují, a ne že si každý den a zvláště o víkendu jedou na kolo zažívat zážitkové zážitky.

0 0
možnosti
Foto

....čokla...to jste se mě trochu dotkl teda

0 0
možnosti
Foto

Zuzano díky, krásné fotkyR^V!!

1 0
možnosti
Foto

Marceli, a text se ti nelíbí? :-)

0 0
možnosti
ČP

Velmi často jezdím mezi Kaprunem a Moravou a když zrovna nespěchám (což je ale málokdy), často sjedu u dálnice na Mondsee a jedu po břehu jezer Mondsee a Attersee a u St.Georgenu se vracím zpět na A1. Je to fascinující zážitek. Malé moře.

A kafe mají v Rakousku dobré. Stejně jako jídlo.

A když už vůbec nespěchám, tak to vezmu přes Melk a jedu podél Dunaje až do Kremsu. Romantistraße...

1 0
možnosti
VH

Moc pěkné. Každý rok jezdíme do Rakouska toulat se týden po horách už cca 25 let...a pořád je to pro mě to nej. Letos Flirsch im Arlberg, skvělé místo. Nejvíc nás ale dostal Vent, vesnička s nejvýše položeným kostelem v Rakousku - 1890 m.n.m., nad Soldenem kde končí silnice a je to skvělé místo pro výšlapy...těch kouzelných míst je...:-)R^

4 0
možnosti
Foto

R^Tak sis spravila chuť.:-)

2 0
možnosti
Foto

K52a55r46e77l 58M74á81d75l71e

31. 7. 2018 20:31

Hezké povídání i fotky. Jen u té poslední fotky jsem se trochu zaseknul, protože jsem nemohl rozeznat, jestli je Besinka zepředu nebo zezadu. Trvalo mi, než jsem v té záplavě chlupů našel oko a čumáček. Naštěstí mám trénink, protože dcera má něco podobného. Barevně úplně stejného. Jmenuje se to Líza a je to sice cvok, ale úplnej dobráček.

1 0
možnosti
PK

V Seewalchen 1990 na travnaté pláži, tenkrát tam vše bylo zdarma, ale ... Starší Rakušák měl u sebe 2 - tenkrát to byly pro mne "Kubánky" - které se mu veřejně hrabaly v intimních partiích. Bylo to nechutné. Ale jinak Salzkammer je nádhernýR^ R-U? Možná kdybychom si uměli vybojovat postavení jako Uhři. Ale to jsme my- rozdělený národ, nejen za MZ.

0 0
možnosti
DV

D13a41v84i92d 64V25l11k

31. 7. 2018 19:32

No krásně tam je, podle fotek, já se tam pořád chystám a pořád nejedu.:-)

3 0
možnosti
VV

Jedte, Salzkammergut opravdu za to stoji.

1 0
možnosti
VN

Oba výlety jste měli bezva a Besinka je hodná - nechá se vyfotit. ;-D

2 0
možnosti
Foto

Však to dalo práci! Pan Zajíc jí mává nad čumákem psí sušenkou

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik