Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Moc hezky napsané.:-)

1 0
možnosti
Foto

by mě zajímalo, co všechno jste tam dělali:-)

0 0
možnosti
Foto

No přece jsme se kochali ;-D

0 0
možnosti
Foto

krásná dovča-a ty ryby vypadají akt lákavě-hned bych si dala říct;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Tentokrát se vše obešlo bez zatčení pana Zajíce?

1 0
možnosti
MV

Těším na pokračování

1 0
možnosti
Foto

Ale tak hrozný to určitě nebylo.;-) Kromě otravy z borůvek někdy před pětadvaceti lety, pořezané nohy jednoho z dalších účastníků tehdejšího "ozdravného" pobytu a pádu na bruslích před čtyřmi lety, po kterém nechápu, jak jsem se zvládla odvézt domů, si žádné kalamity nepamatuju.;-D

1 0
možnosti
Foto

ten Disneyland kolem Lipna, to je opravdu k pláči.

My byli jednou v Krumlově na zámku po půlnoci a tam zase byli samí Japonci.

0 0
možnosti
Foto

R^Vypadá to lákavě v těchto vedrech, Zuzi. A rybičku bych si dal:-)

1 0
možnosti
DS

Zuzi, krásné, pokochala jsem seV... a propos, políbil Tě ten Tvůj Zajíc?;-)

1 0
možnosti
Foto

Dášo, ty ses kochala jen vobrázkama, žejo? dyk to tam píšu přece ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,77
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik