Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mám rád veškerou KULTURU a přeji milá kolegyně hezký den!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

R^komplimentiR^to musela být krása

1 0
možnosti
Foto

Tak to musel být velký zážitek. Věřím, že pro publikum, ale pro interprety rozhodně takyR^ Jsou to chvíle určené k uložení do srdce a do paměti.:-)

1 0
možnosti

D80a97v36i30d 64V89l94k

16. 7. 2018 21:14

Zuzka největší blonďatá hříva z celého sboru,jako lev;-)

2 0
možnosti
Foto

jojo. když jsme byli v Itálii na festivalu a bylo tam 76 sborů z celého světa, poznali jsme v tom množství, kde stojíme my, jen díky mojí hlavě. Foceno z výšky ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^ Velká škoda, že to moje uši prošvihly. Musela to být nádhera. ;-):-)

1 0
možnosti

Věřím, že to znělo náramně!

1 0
možnosti

;-D...R^ hodně radosti ze zpěvu přeji ...

1 0
možnosti
Foto

Krásně vznešený blog a ty uprostřed přímo záříš;-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^Hezký článek, Zuzi, musely to být nezapomenutelné zážitky. A mladá jsi přece pořád:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, já tě miluju! Ale pssst před Soňou ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik