Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K78a69r38e48l 58C92a36c32h

28. 6. 2018 22:11

Mácháč miluji. Prvně jsme tam byl v r. 1952 na ozdravném pobytu s mateřskou školkou. Ve Starých Splavech. V dřevěném kiosku v přístavišti jsme si kupovali limču. Ten dřevěný kiosek je tam dodnes a v původní podobě krásně udržován. Když jsme na Mácháč do Splavů jezdili na odborné semináře, vždycky jsem si do toho kiosku na pivko zašel, přestože v hotelu Bezděz bych ho měl péčí organizátora zdarma. U toho kiosku chutná tak nějak jinak - lépe. To je prostě Genius Loci. Trochu ho však nyní kazí v nedávné době vlevo od přístaviště postavený moderní hotel. Zdá se mi, že se k mému obrazu Mácháče nehodí. Je to však jen můj subjektivní dojem a netrvám na tom, že je správný.

1 0
možnosti
LI

Ty kančí řízky - přímo "poezie", potvrzujiR^

1 0
možnosti
Foto

Mácháč nad Monte Carlo.;-D

1 0
možnosti
DV

D84a33v62i97d 87V73l33k

28. 6. 2018 15:09

Na Mácháči jsem nikdy nebyl,ale to Mšeno vypadá krásně.

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, příští knížka cestovatelská ;-D

1 0
možnosti
Foto

Zuzi, zvaž variantu, že v troubě budou novinářské kachny včetně novinářů. Je to sice zvrácená představa, jíst se to nedá, ani mozeček neuděláš...ale úbytek těch kachňáků by nebyl špatný. Těch střelených je fakt mnoho a škoda broků...tento vtip vymyslel Marcel. AHOJ;-D;-D;-DR^R^R^VVV!!!!!!

1 0
možnosti
Foto

Tak já bych v té troubě viděla politiky.

0 0
možnosti
Foto

R^Zuzi, Ty nevíš, že když je takové počasí jako dneska, tak váhy obvykle ukazí víc, než kolik je skutečnost?:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, ty jsi můj nejmilejší!:-)

1 0
možnosti
Foto

No tohle - to je nádhera... bez lidí.. a se Zajícem v hrsti.....R^

3 0
možnosti
DP

R^Dobrý.Na Macháči sem byl naposledy před 63 lety, tenkrát tam moc lidí nebylo:) Tys mi ale udělala chutě, ty chlebíčky (já mám české obložené chlebíčky moc rád, mám projeto všech pět světadilů ale něco podobného sem nikde nenašel, a moje cizokrajná žena je co se českých chlebíčků týká, jako "utržená z řetězu", když sme byli naposled v ČR letos v lednu tak sme si chtěli večer před časným ranním odletem nakoupit chlebíčky a vzít sebou, leč chyba lávky, byly už vyprodány a moji ženu to dost rozladilo), a pak ty kančí řízky. No gratuluji vám k vydařenému výletu :-)

3 0
možnosti
VV

Vzdavam to, ja pred 55 roky. A co se chlebicku tyce, nejak uz to neni ono. Jednak, aspon v Praze vic jak polovina tech automatu a lahudek kde je mivali zmizela, a tam kde je jeste maji, jsou to jen nejake atrapy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik