Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Povídání pěkné, fotografie krásné, já chci ještěěěě! :-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Zuzko, krása, zavzpomínala jsem na naší krásnou dovolenou, mnohá místa znám. ;-)

1 0
možnosti
LI

Už se třesu na další, pokračování, jak jinakR^

1 0
možnosti
Foto

Na finále pana Zajíce se fakt těším :-);-)

2 0
možnosti
Foto

R^Zuzi, ochutnali jste v tom pubu místní svrchně kvašené pivo (ale)? Je úplně jiné než to naše a přitom většinou nebývá vůbec špatné:-)

PS: No, koukám, že jsme na tom s Tomem podobně;-D

2 0
možnosti
Foto

Hned bych si to dal.....ten pub je prostě kouzelnej....(no Oxford taky, ať nevypadám jako ochlasta).

3 0
možnosti
Foto

je a dobře v něm vaří. Pivo nemělo chybu. Jen jsem nevěděla který, páč jich měli hooodně. Jen mě překvapilo, že mají na podlaze koberec, ale prý je to běžný.

2 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik