Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Pani Zajicova je to velice krasne cteni. Jen ta kachna na fotografii je vlastne husa.

0 0
možnosti
JV

Prima..Napište a vyfoťte něco, až budete mít zas zaječí úmysly..

0 0
možnosti
Foto

Kdepak, jak vidno pan Zajíc hodný a romantický člověk to je.R^

1 0
možnosti
Foto

Hezké!!! Zuzi a pan Zajíc běhá za nějakou tajnou službu?;-DR^!!

1 0
možnosti
Foto

Když to já nesmím prozradit...ale až se setkáme, tak se asi neudržím a špitnu ti to do ucha ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Pěknééé! Ale taky napínavé, tak se těším na pokračování:-)

1 0
možnosti
Foto

Fotky jsou bezva anglický.... Taky jsem si koupil Oyster card a jezdil jsem na horní palubě double deckeru projížďky po Londýně.

Těším se pokračování

1 0
možnosti
Foto

R^Londýn je úžasné město-možná by sis to užila i bez Zajíce;-)

1 0
možnosti
Foto

To víš že jo, ale znáš to. Doma by byly řeči.

0 0
možnosti
Foto

Vlasto, já jsem byla teda taky napnutá.

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,65
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik