Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

znám, jj ...pokud se opálím, tak do ruda...R^

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, užij si hezky Londýn, tam barvu pleti nikdo moc neřeší, neb je tam bezpočet národností.R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Zuzanko, na nás bledulích je alespoň na první pohled patrné slušné vychování, protože je okamžitě vidět, že se červenáme.:-)

0 0
možnosti

Ty se asi opravdu musíš vypravit do Ázie, dokonce by stačilo i Japonsko. ;-)Tam by Tě obdivovali a tiše záviděli:-)

1 0
možnosti

Takže aktuálně : blondýna z Londýna...

1 0
možnosti
Foto

Máro, tys mi čmajznul titulek budoucího článku! Přesně tohle jsem chtěla použít, ach jo!

0 0
možnosti
Foto

Lepší bílá než spálená. ;-) Ale zkus si představit, že k té zelenkavé kůži máš hnědý vlasy! :-/

1 0
možnosti

Je to bombastický fenomén - hlavně mít dobrou barvu. To ostatní může s klidem skončit v jezeru zapomnění. ;-);-);-)

0 0
možnosti
Foto

Nedávno jsem někde četl, že blondýny jsou přitažlivější - třeba pokud dělají servírky, dostávají statisticky větší spropitné než brunety. O chlapech nemluvě.

Takže nenaříkej, furt to máte vy bloncky dobrý.

2 0
možnosti
Foto

Nojo bloncky ty se mají a co my, chuděrky brunetky8-o;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Zuzi, moc to s těmi samoopalovacími krémy nepřeháněj. Spousta nás chlapů má pro světlé typy žen slabost:-)

2 0
možnosti
Foto

Jo??? Super! Sem s nějakým!

1 0
možnosti
Foto

já na sluníčku zrudnu jak spařený kuře pak vyskáčou pihy a pak zase vyblednu-ještě že existují samoopalovací krémyR^;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik