Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^věci vskutku netušenéR^;-D

0 0
možnosti
DV

D44a91v83i10d 21V44l41k

29. 5. 2018 7:10

Mladý varhaník plný sil:-)R^

1 0
možnosti
ND

Krásně milý text...

1 0
možnosti
VN

Čtenář netuší , ale rád si přečte ... R^

1 0
možnosti
Foto

Kolikrát je dobře, že netuší!;-D

0 0
možnosti
LJ

Händelovo Aleluja zpíváme každé velikonoce v češtině, teď si uvědomuji, že by to mohlo být jinak.

1 0
možnosti
Foto

...v češtině? to si musím najít, to jsem netušila.

0 0
možnosti
Foto

R^Hezké čtení, Zuzi:-)

1 0
možnosti
Foto

To znám... Dobře si pamatuju hororstory s nezvladnutým programem, kdy jsem měla tančit dvěchoreografie rovnou za sebou. Jiný styl, jiný kostým... Nako ec trenérka došla za uvaděčkou, ať kecy před tou druhou trochu natáhne a převlíkala jsem se za dveřmi na pódium. :-D

Hlavně, že to vždycky nějak dopadne. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Ty jsi tanečnice? Tak to klobouk dolů! Dobrý!

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, moc díky za pohled z druhé strany. Kolikrát já jsem přemýšlel, co vše se může dít tam, kam oko diváka nedohlédneR^

1 0
možnosti
Foto

A kdybys, Pavle, viděl sbormistra, jaký dokáže udělat výhružnej obličej!

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,73
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik