Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásný vzpomínání.R^ Marně přemýšlím, jestli se k některé mojí staré lásce váže nějaká písnička. A kdy jsem se naposledy zamilovala, to snad v této atmosféře ani nemůžu přiznat...

1 0
možnosti
MV

no to ale byl vzpominkovej den, ti povim...

1 0
možnosti
Foto

Omegu ani Czeslawa bohužel neznám, ale Je t ́aime a Olympic zněly i na našich diskohrátkách. Já zažila spíše odrhovačky od Davida, Kotvalda s Hložkem, Haničku Zagorovou, Elán, atd.

Fajn vzpomínky, Zuzko.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to my jsme u nás byli rockeři. V rámci možností;-)

1 0
možnosti
Foto

To je ale nádhernej blog. Omega, Czeslav - moje srdcovky, na které jsem balil holky....Zuzko, kdyby šlo dát více karmy, tak ji máš ode mně ranec. R^

2 0
možnosti
Foto

Tomáši, dík! Dáme si na srazu blogerů skleničku, jo?

0 0
možnosti
MS

Díky za připomenutí doby, kdy jsme ve slezském pohraničí sledovali především TV Katowice a znali jsme tedy i Cieslawa Niemena. Na to, že existovala skupina "Alibabki" už jsem úplně zapomněl. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^Zuzi, moc hezky jsi to procitila ve vetach v clanku:-) A ta Omega, to je panecku kousekV

2 0
možnosti
Foto

Honzo, moje srdeční záležitost...

1 0
možnosti
DV

D69a74v95i35d 36V84l36k

23. 4. 2018 11:39

Á Zuzka nasadila do finálových bojů novou krásnou a ještě blonďatější fotkuR^ Tento trik bohužel nemohu použít ,vypadám na každé novější fotce hůř a hůř;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Davidku, není blonďatější, je šedivější:-P

1 0
možnosti
Foto

Ještě i dneska při zaznění starých hitů se mi chce tančit. Zapomínám na to, že mně bolí záda. Vzpomínám na lásky z mládí a jsem spokojená, že tu největší mám stále u sebe. R^V

2 0
možnosti
Foto

Dano, tak to přeju a taky trochu závidím...

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik