Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milá Zuzko, moc Ti držím palce, abys byla brzy zdráva a mohla si užívat jara, které snad už konečně dorazí.R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Přeju brzké uzdravení. Naše nádivka bude letos s popencem. Nemůžu posloužit osobní zkušeností, protože nepamatuju, že by někdy na Velikonoce nebyly kopřivy, tohle bude naše popencová premiéra.

2 0
možnosti
Foto

Popenec (tady mu důvěrně říkáme kondrhejl) dávám do nádivky každý rok, má nezaměnitelnou vůni. Je pravda, že letos jsem na zahradě zatím nezahlédla ani ten, budu líp hledat. Věřím, že budete spokojen:-).

2 0
možnosti
Foto

R^tak pěkné svátky ať se brzo uzdravíšR^

1 0
možnosti
Foto

;-(Ať je brzy líp! (A já si přestávám stěžovat, že mě v sobotu čeká tour de hřbitovy.;-))

1 0
možnosti
Foto

Vím, že to moc nepomůže v Tvý potní kúře, ale dal jsem Ti karmu a nominaci na blogerku. :-)

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, děkuju! i já jsem tě nominovala, páč tě ráda čtu

0 0
možnosti
Foto

R^Tak se brzy uzdrav, Zuzi, at mas ty Velikonoce aspon trochu hezke. A panu Zajicovi vyrid, at o Tebe poradne pecuje:-P

1 0
možnosti

To je, kor o Velikonocich, snad přímo zajicovou povinností, ne?

2 0
možnosti
Foto

Zelená uklidňuje, takže dobrýR^;-D

1 0
možnosti

Zuzko, brzy se vystonej ať můžeš skákat z postele jako ten uzdravený mravenecek a Velikonoce výpusť;-D

2 0
možnosti
Foto

Právě končím s nachlazením, byla to síla! Dnes si dám raděj to zelený pivko;-)

1 0
možnosti

J23i85ř71í 30B26o15č94e67k

29. 3. 2018 15:47

doufám, že aspoň u nás v hopůdce bude dneska zelený pivo. a vy se brzy uzdravte, já už si svoje jarní nachlazení odbyl

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS