Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^já to vyzkouším taky a dám vědět jestli to funguje i u mě:-)

0 0
možnosti
Foto

Zuzano, kde jsi vezla uvedené vzdorovité spotřebiče? Na klíně!! Jsem přesvědčen, že to byl rozhodující moment. S lidmi to bude podobně. Posaď si je na klín a uvidíš. Jestli je nutný praktický test, hlásím se jako dobrovolník bez nároku na odměnu... No tomu se nedá ale věřit;-D;-D;-D Zdravíme!!VR^

1 0
možnosti
DR

Měla jste vzít s sebou do Prahy i ten porouchaný elektrokotel.:-)

1 0
možnosti
Foto

Cesta do Prahy, že by něco jako "Lourdy" pro nemocné přístroje? A funguje to i z jedné části Prahy do jiné?;-DR^

0 0
možnosti
Foto

R^Se máš, já to mám naopak. Věčně zpomalený telefon i noťas a o zasekávání počítačů v práci radši nemluvím. Už se mi smějou, že mám nějakou elektrickou nestabilitu v těle, že tohle není normálně možné. A taky se mi doma rozladí rádio, když si dám nohy na stůl.;-O;-D

1 0
možnosti
Foto

Praha je prostě magická, tím to bude. Ovšem tvoje skryté čarodějnické schopnosti tím nijak nezpochybňuji. Nebo že by se ty přístroje docela jednoduše lekly, že je vezeš do šrotu a začaly sekat latinu:-)?

3 0
možnosti
Foto

Lído, já si myslím, že se lekly. Páč když před nějakým přístrojem začnu nahlas uvažovat, že poletí do šrotu, tak to dost často taky zabere.

0 0
možnosti
Foto

Hlásím se se svými pacienty.

a/ televize Samsung - občas blbne

b/ věž, kde občas nehraje CD

c/ PC - ta krabice pod stolem - rachotí a jede moc pomalu.

Kam Ti to mám přivézt, abys zahájila skvělou a účinnou terapii?

2 0
možnosti
Foto

vypnout, zapnout...to používám často...vlastně výhradně:-)

1 0
možnosti
Foto

jojo, to tak bývá u přístrojů, Jaromíre.

0 0
možnosti
Foto

R^Zuzi, když jedeš do práce, tak máš ten nemocný přístroj na klíně a hýčkáš ho. Tím to bude a teď už víš, jak postupovat, až se to stane příště. Možná nebude potřeba nikam jezdit a postačí to hýčkání na klíně i doma.:-)

2 0
možnosti
Foto

Někdy zabere hýčkání, jindy zase hlasité uvažování o likvidaci a náhradě.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik