Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To naštve. Přeji hodně tepla. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Zuzano,

Tvoje investice má obrovskou výhodu. Proti tomu, že bys úspory proměnila v exotickou dovolenou na několik dnů, tak teplo z kotlíku tě bude těšit mnoho, mnoho dní! Věř, víš že mráz přichází z Kremlu!;-D;-D;-DVR^

Znáš to jak zajíc přišel před liščí noru?

0 0
možnosti

Zuzanko držím palce. Tohle je moje noční můra a tak jsme raději zahájili předpředloni výměnu kotle sami a v létě. I když netekl - ještě. Byla to také operace Barbarossa. Ale naštěstí bez mrazů. Zdravím. R^

1 0
možnosti
Foto

Jo, taky nám bouchl kotel v podobných mrazech, jako jsou teď. Ty čtyři dny do opravy jsme žili v obýváku vděční, že máme krb. Uf. Ať je to brzy za Vámi.

(Mimochodem, to líčení vlivu čajových svíček na ženskou pleť a prodloužené řasy mne tak rozchechtalo, že jsem se probrala z přespánku. Parádní. I když jako ukolébavka nevhodné :-))

1 0
možnosti
Foto

Soucítím s tebou - otočila jsem topení o pár stupňů víc a zabalila se do ještě jedný deky. Hlavně vydržet!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

R^nemáš to jednoduchý ale zvládáš vše skvěleR^:-)

1 0
možnosti
Foto

no, nevím...dnes jsem si musela zobnout ibalgin, páč se o mě pokoušela migréna...

0 0
možnosti
Foto

a co třeba mailnkatý ohníček nějde v rožku?:-)

2 0
možnosti
Foto

máme ho! V krbovejch kamnech

0 0
možnosti
Foto

A zrovna teď v těch mrazech.:-( Já mrznu, i když nám prý topí dobře. Myslím, že kecají. Ale naštěstí nám už spravili topení v práci. Taky blbost, která se musela stát. Někdo zapnul v jídelně rychlovarku, zajiskřilo to a vyletěl proud v půlce lékárny. Takže zmatky, na kterých PC můžeme vydávat, a když to místní údržbáři nahodili, kromě inkriminované zásuvky nešla klimatizace v oficíně. Asi to taky spálilo i něco víc. Už se přijímaly sázky, kdo první umrzne, když to konečně opravili.

1 0
možnosti
Foto

Zase bude teplíčko a tím zachráněno tvoje tvoření;-)R^

0 0
možnosti
DP

I když u Zajíců jistě bylo ke smíchu moc daleko, tak blog pobavil.Ale přes to pobavení sem jdokázal se Zajícovými soucítit.;-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,64
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik