Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Doufám, že to pak odeznělo stejně rychle, jako to začalo. Mám taky kliku na svou paní doktorku přes zuby. Znamená to, objednávat se na 2,5 měsíce dopředu, ale neměnila bych. Zdravím.R^

0 0
možnosti
Foto

Joj, to mě mrzí. Ale si v tom sama, jak jsem dopadla já? Dodnes jsem na nemocenské. Tak si budeme držet palce.;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Mělo být, že v tom nejsi sama...;-)

0 0
možnosti

R^Zuzi tahání nervů jsem si užila u dvou zubů a je to peklo. Ať se Ti to brzy zhojí !!R^

0 0
možnosti

To tě obdivuju. Můj vztah k zubaři jest podoben příslovečnému čertu ke kříži:)

0 0
možnosti

Zuzano, snad se Ti to nestalo na našem setkání? Chyba byla, že se Ti to nestalo v USA, tam bys na majiteli restaurace mohla vysoudit všechny zuby udělané zbrusu nové.Ale žerty stranou, jak čtu diskusi, tak vidím, že je nás víc, co "jsme tam byli" a zažili něco podobného :-)

1 0
možnosti
Foto

R^O zubech mohu vyprávět celé hodiny (a taky o nich píšu). Je to vděčné téma, ale kdo nezkusil tu bolest, neuvěří;-D

0 0
možnosti
Foto

to znám z vlastní zkušenosti takže s tebou soucítímR^V:-)

1 0
možnosti
Foto

Au, zuby... :'-( Ale...tady byly nějaké pikantnosti a unikly mi??? :-O

0 0
možnosti
Foto

Traverzy v puse zatím ještě nemám, takže nevím, jaké to je.;-D Držím ti palce, aby nástavba byla krásnější a bytelnější než plombovaný originál.:-)R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS