Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sice kvůli cestování s křížkem po funuse, ale i tak R^R^:-)

0 0
možnosti

Punč je zrádnej. Jo, já měla v životě kliku a jednou jsem se podobně nadrátovala. Klášterní tajemství - tehdy mi bylo náct a ten večer mi chutnalo. Byla to zkušenost k nezaplacení. Taky jsem došla domů rovně (trošku). :-) To hlava a žaludek se mi potácely celý další den. Od té doby mi tyhle tlamolepy nesmí domů. Naštěstí to bylo na začátku dospělosti - tehdy se pařbám říkalo ještě "čaje" a měli jsme dokonce svou klubovnu. Karlík Gott tam sice nikdy nebyl, ale trsalo se tam každý večer na kde co. Občas si vzpomenu a oživím o tyhle pecky svou lásku ke klasice. To ale nikdo nesmí být doma - umíte si představit trsající důchodkyni? :-)Zdravím Zuzanko. :-)

1 0
možnosti
Foto

R^tak hlavně žes nehodila šavli po Mistrovi;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Jsem čekala nějakou pikantérii a ono to bylo takhle.;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Opít se s Karlem je lepší, než se opít s Milošem.

Takže gratuluji. R^

2 0
možnosti
Foto

no Tomáši! S Milošem nikdy!!!

1 0
možnosti

D65a59v36i15d 94V93l71k

22. 1. 2018 12:34

To je hezká vzpomínka na šedivé časy.Díky Zuzko:-)V

2 0
možnosti

Pěkné :-) R^ Jen škoda, že se Goťák taky nespral jako mužik. :-)

0 0
možnosti
Foto

Milane, on je fakt profík. Není to sice můj šálek kafe, ale tohle se mu upřít rozhodně nedá. A byl tehdy velmi příjemný, žádné manýry hvězdy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik