Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zuzanko, to je úžasná štreka za jediný rok. Otevřela jsem si ten loňský - 2017 - nejde jen o fotky, ze kterých je vidět, jak Vám to ladí, a nejen hudebně. Ale ohromilo mně to množství akcí - některé velké, jiné malé, drobné, komorní, tuzemské i v cizině. Jak se asi zpívalo v Santiniho kapli ve Ždáru nad Sázavou, babičkám v hospicu, u Boromejek v Řepích, v Betlémské kapli a Wagnerově Bayreuthu s přáteli v Německu... Vím, z vlastní zkušenosti, že není nad to, když to ladí. Tady ta kronika, to je úžasný dokument. Musela dát hodně práce, ale hlavně, je psaná s láskou k hudbě a lidem, kamarádům, tvořivé práci. Moc, moc si Vás považuji a držím palce, ať Vám to vydrží celé roky. A nejen Vám, ale celému sboru. VZdravím VR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Dano, úplně jste mě dojala....dík...

0 0
možnosti
Foto

Tak nevím, možná bych raději psala kroniku, než opravovala pololetní písemky. Kronika má nějaký smysl, to druhé mi připadá jako marná činnost.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^Ještě že mě ty volby zas tak neberou.;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, to je náročná a zodpovědná prace.:-)

1 0
možnosti
Foto

Já se taky někdy obdivuju. ;-)

1 0
možnosti
DV

D22a25v48i70d 69V69l34k

15. 1. 2018 14:32

Zeman zpívá jen v Moskvě;-D

1 0
možnosti
MV

Já se mám stát kronikář našeho Linuxu. Tak s chutí v klidu nahlidnu na link, abych věděl, jak se to dělá.

1 0
možnosti
Foto

Marku, takovou kroniku můžeš dělat jak se ti líbí. Ale obecní, ta má svoje pravidla.

0 0
možnosti
JS
Foto

R^Zuzi, tak ať Ti to kronikaření odsýpá:-)

A mimochodem - Drahoš bude i mou volbouR^

2 0
možnosti
Foto

Jen se přemluvit a pak to jde samo. To je jasný, jinak to nejde!

1 0
možnosti
RE

Zuzko, taky jsem volil podle sympatií k muzice:) Protože hudba - to je ta největší zbraň!!:-)

1 0
možnosti
Foto

jojo, ještě takhle pěkně vol v druhým kole!

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,78
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik